Re: [BOG] Patch om DNS til FTAV sikkerhed

On 13 Apr 2002, Anna Jonna Armannsdottir wrote:

> Her er så den patch jeg lovede for ca 3 uger siden.
> knap 11 KB.
> Den indeholder flere afsnit.
> <sect2 id="chroot-dns">
> <sect2 id="dns-upriviligeret">
> <sect2 id="dns-upriviligeret-test">
>
> Jeg har aldrig lavet en docbook så jeg
> ved ikke om der skal redigeres i Makefile
> eller afsnitsdokumenter.
>
> Jeg vil gerne have en feedback på om
> et afsnit om test af DNS opsætning
> skal placeres i FTAV sikkerhed eller i
> FTAV admin.

Jeg vil mene at den skal i admin og så
med en omtale af det i sikkerhed.

Jeg har indsat det i admin-bogen så det er med
allerede nu. Se sammenhængen og vurder om jeg har ret.
http://cvs.sslug.dk/linuxbog/admin/bog/chroot-dns.html
Jeg har som Anne har foreslået i SGML-patchen rykket
første sect2 ind som en sect1.

Har rettet et par SGML-fejl - små bagateller. Godt
arbejde!!!!!!!

"Nobody will ever need more than 640k RAM!"
                           -- Bill Gates, 1981
"Windows 95 needs at least 8 MB RAM."
                           -- Bill Gates, 1996
"Nobody will ever need Windows 95."
                           -- logical conclusion

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:49 CEST [an error occurred while processing this directive]