Re: [BOG] Javabogen

Jacob Nordfalk wrote:

Peter Toft wrote:

Er der nogen som ser at komme videre med Java-bogen??

Jeg er i gang med andenudgaven af min egen bog og har derfor ikke så meget tid. Skal også få lagt http://javabog.dk under ÅDL og lave en henvisning til FTAV Java.

Hejsa,

Jeg har intentionerne, men det er lige det med at få det ud igennem fingerne og ned i VI.

Jeg havde tænkt på at Jakob, Jonas og jeg skulle lave et review af bogen nuværende struktur med henblik på at få rydet op i unødige gentagelser samt få overblik over hvilke kapiteler der mangler at bliver færdigskrevet.

Næste skridt (og kan det godt være der går lidt tid - måske nogle andre ønsker at hjælpe til, da min kone forventes at nedkomme inden for de 14 dage) må være at få dannet sig et overblik over hvor i hvilken retning bogen skal bevæge sig. Her kunne de måske være intessant at få Peter Toft et. al. på banen over en kande the/kaffe+kage!

De bedste hilsner
Christian

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:49 CEST [an error occurred while processing this directive]