Re: [BOG] Mangler Makefile_local, FTAV-Oversættelse

On Thu, 4 Apr 2002, Donald Axel wrote:

>    Jeg prøver at komme over i at kunne bruge /linuxbog/
> Makefile, men støder ind i et lille problem:
>
>    Hvad er det for en Makefile_local, som jeg mangler? Hvorfor har
> vi sådan en?

Den skal kun køres hvis den eksisterer.
Det er pt. lidt noget rod hvad der er i
linuxbog/dokumentation/Makefile*
idet bogen regenereres hver dag uanset om der er
ændringer.

Du skal lige nappe
http://cvs.sslug.dk/linuxbog/dokumentation/Makefile_local

med indhold (tabs foran de to indrykkede linier)
------------------
# $Id: Makefile_local,v 1.3 2002/03/10 15:32:48 pto Exp $

all:
        cat *.sgml | ./usedtags.pl | sort -nr > usedtags.inc

clean:
        rm -f usedtags_inc.sgml

  "Med fare for at lyde som den idealist jeg er, vil jeg
   appellere til jer alle sammen: Lad os dog arbejde
   sammen og bruge hinanden, i stedet for at skændes og
   rakke hinanden ned."  -- Hanne Munkholm

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:49 CEST [an error occurred while processing this directive]