Re: [BOG] Inkludering af filer i docbook?

On Tue, 2 Apr 2002, Hans Schou wrote:

> hmm, jeg ville have troet at den virkede. ID-feltet burde høre til det
> meste. Men indrømmet, jeg havde ikke testet det.
>
> Den nævnte fejl må skyldes at der er fejl i dtd'en, hvor ved der ikke
> er nogen standard tekst til at skrive noget som "se programlistning X".

OK - det er noget jeg forsøger at oversætte på cvs.sslug.dk - hvad gør
jeg?

Mads

Sending Blizzard 100,000 e-mails isn't going to get Starcraft ported to
Linux. Selling 100,000 copies of Quake III is.

            - Scott Draeker, Loki soft, on advocating for Linux games.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:49 CEST [an error occurred while processing this directive]