Re: [BOG] Inkludering af filer i docbook?

On Sat, 30 Mar 2002, Mads Bondo Dydensborg wrote:

> Tak for dine svar - har du en fornemmelse af om det her er min skyld,
> eller hvordan:
>
> jade:../program.sgml:179:18:E: [xref til PROGRAMLISTING ikke understøttet]

hmm, jeg ville have troet at den virkede. ID-feltet burde høre til det
meste. Men indrømmet, jeg havde ikke testet det.

http://www.oreilly.com/homepages/dtdparse/docbook/3.0/elements/programl.htm
Her ses at "common" attributes er inkluderet.
http://www.oreilly.com/homepages/dtdparse/docbook/3.0/attr/x_cmn.htm
"common" har ID-feltet, og så burde det virke.

Altså selv <para> har common, og burde så også kunne tage et ID.
http://www.oreilly.com/homepages/dtdparse/docbook/3.0/elements/para.htm
(dette kunne man have brug for)

Den nævnte fejl må skyldes at der er fejl i dtd'en, hvor ved der ikke
er nogen standard tekst til at skrive noget som "se programlistning X".

mvh/hans
Domænenavn med æøå? Fisk fra www.ÆrøÅ.dk - de smager!
Mere info på http://www.softwarepatenter.dk/walid.html

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:49 CEST [an error occurred while processing this directive]