Re: [BOG] Rekursiv søgning efter tekst i filer

On Mon, 1 Apr 2002, David List wrote:

> Jeg skulle lige søge noget tekst som jeg vidst var i en eller anden fil
> under et bestemt bibliotek. Men hvilken fil, og i hvilket underbibliotek
> var glemt.
>
> Metoden til at foretage denne søgning måtte selvfølgelig være nævnt i en af
> bøgerne - næ. Nåmen så på en af postlisterne - ja!
> http://www.sslug.dk/emailarkiv/teknik/1999_04/threads.html#00372
>
> Var det ikke en idé at få dette med i det i forvejen eksisterende kapitel
> om 'find':
> http://www.sslug.dk/linuxbog/unix/bog/unixapp-find.html
> ?

> [...]

Glimrende forslag - det kommer helt sikkert ind om få
dage.

  "Med fare for at lyde som den idealist jeg er, vil jeg
   appellere til jer alle sammen: Lad os dog arbejde
   sammen og bruge hinanden, i stedet for at skændes og
   rakke hinanden ned."  -- Hanne Munkholm

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:49 CEST [an error occurred while processing this directive]