Red Carpet i "Friheden til.."

hmmm.... jeg synes ikke jeg kan finde noget om Red Carpet i "Friheden
til.."-bøgerne? Er det fordi 1) Red Carpet er alt for sej en dims, og
fordi det ville være at tale ned til læseren at skrive om den i
manual-form?, eller 2) Fordi "nogen" skal løfte skriveopgaven, men at
denne "nogen" endnu ikke har meldt sig?

Hvis det sidste er tilfældet skal jeg med største fornøjelse forfatte
noget sammenhængende på skrift. Red Carpet _er_ efter min mening den seje
dims, og selvom det grænser til at tale ned  til folk, fortjener den et
afsnit hvor den præsenteres for den uerfarne bruger... ;-)

-j

--
Janus Sandsgaard - Netcetera Aps
Brolæggerstræde 4 - 1211 København K

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:47 CEST [an error occurred while processing this directive]