Re: [BOG] Folder om lokaliseringsarbejdet

On Wed, 30 May 2001, Jacob Sparre Andersen wrote:

> Jeg har et program, `tumble`, der gør det for hver anden
> side. Det er praktisk til udskrift af foldere og deslige på
> dobbeltsidede printere.

Jeg har jagtet tumble, men har ikke kunnet finde den. Hvor er
kildeteksten?

/Ole
--
Vil du være med til at demonstrere Linux i Bella-Center d. 29-31. maj?
http://www.sslug.dk/~tange/nti2001.html

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:47 CEST [an error occurred while processing this directive]