Re: [BOG] Folder om lokaliseringsarbejdet

Erik:

Jo, men...

> Det hjalp med Ghostviews 'seascape' (i modsætning til
> 'landscape'). Hvad kunne man bruge af ps-programmer til
> at vende op&ned på indeholdet af en ps-fil?

Jeg har et program, `tumble`, der gør det for hver anden
side. Det er praktisk til udskrift af foldere og deslige på
dobbeltsidede printere.

> Folderen: Indholdet ser meget fornuftigt ud. Ingen
> kritik herfra.

Fint. Vi har også fået delt 2-300 ud de sidste par dage.

Jacob
--
"I am an old man now, and when I die and go to Heaven there are two matters
 on which I hope enlightenment. One is quantum electro-dynamics and the

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:47 CEST [an error occurred while processing this directive]