Re: [BOG] www.linuxbog.dk

On Wed, May 30, 2001 at 13:31:25 +0200, Thue wrote:

> Det er vist ikke et mirror, men bare henvisning til linuxbogen på
> sslug's server. Plus en reklame :).

Ja det fandt jeg ud af ved et nærmere eftersyn, og der anverndes noget frame.
så det er faktisk sslug's side nederst.
Måske jeg skulle brygge lidt SSI eller
javascript der sætter vores side som "top". :)

--
Frank Damgaard

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:47 CEST [an error occurred while processing this directive]