Re: [BOG] Folder om lokaliseringsarbejdet

--- Erik Søe Sørensen <sslug@sslug>
> wrote:
>Jeg ved ikke med jer andre, med jeg synes den ville være ikke så lidt nemmere at læse korrektur på, hvis den ikke var på hovedet.

Det hjalp med Ghostviews 'seascape' (i modsætning til 'landscape'). Hvad kunne man bruge af ps-programmer til at vende op&ned på indeholdet af en ps-fil?

Folderen: Indholdet ser meget fornuftigt ud. Ingen kritik herfra.

==
  Erik Søe Sørensen [erik(ad)Mail(dot)Nu]

  `/usr/games/fortune`

Get Your Own .NU Web Address Now! ---> http://WWW.NUNAMES.NU

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:47 CEST [an error occurred while processing this directive]