Re: [BOG] Nyt afsnit om NTP

Mit gæt er, at det har med opkoblingen at gøre.
Jeg har lige fået fast ISDN til tele.dk, og i den forbindelse fik jeg
angiver ntp1 og 2 som timeservere. Andre bliver måske dirigeret om til en af
de andre.
Blot et gæt fra uvidenhedens ødemark.

"Erik Søe Sørensen" <sslug@sslug> wrote in message
> --- "E. Sjørlund" <sslug@sslug>
>
> Har du prøvet ntp1.tele.dk ?
> Simple ping-øvelser viser at:
> ntp.tele.dk findes ikke.
> ntp0.tele.dk er  sltnxt3.ip.tele.dk
> ntp1.tele.dk er  ns.tele.dk
> ntp2.tele.dk er  tix.ns.tele.dk
> ntp3.tele.dk er  sltnxt3.ip.tele.dk
> ntp4.tele.dk er  sltnxt3.ip.tele.dk
> og ntp{5,6,7,8,9}.tele.dk findes ikke.
>
> Gad vide hvad idéen er...
>
> ==
>   Erik Søe Sørensen [erik(ad)Mail(dot)Nu]
>
>   `/usr/games/fortune`

> Get Your Own .NU Web Address Now! ---> http://WWW.NUNAMES.NU

> [...]

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:47 CEST [an error occurred while processing this directive]