Re: [BOG] Pentium IV != Itanium

Peter Seidler wrote:

> Og så synes jeg ikke det er værd at bruge mere energi på. Hvis ovenstående
> ikke kan bruges, så bare ignorer det (eller ret det selv til, så det kan
> bruges).
> Det er vigtigere at sørge for, at de tekniske emner i bogen er gode.

Ikke helt enig.  Hele pointen med at have dansksprogede bøger er vel at
de er på dansk.  Så må forfatteren eller korrekturlæserne gøre hvad de
kan for at kvaliteten af dét er så høj som mulig.

Herudover skal det - naturligvis - også være interessant at læse :-)
Jeg synes det reviderede forslag er ok.

--
  Thorbjørn Ravn Andersen           "...plus... Tubular Bells!"
  http://bigfoot.com/~thunderbear

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:47 CEST [an error occurred while processing this directive]