Re: [BOG] Pentium IV != Itanium

On Thu, 24 May 2001, Peter Seidler wrote:

> Thorbjørn Ravn Andersen <sslug@sslug> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:sslug@sslug

> Hvad er forskellen?

Engelsk kontra dansk - godt Ravn!

> Ja egentlig.

Jeg tog bindestreg

> [...]
> muligheden for at anvende flere processorer i samme maskine. Hvor kerne
> 2.2 var fin med 2 processorer og endda 4, så var ydelsen ved 8 og 16
> processorer ikke imponerende. Med kerne 2.4 er ydelsen på 8 og 16
> processorer forbedret markant.
>
> -slut-
>
> Og så synes jeg ikke det er værd at bruge mere energi på. Hvis ovenstående
> ikke kan bruges, så bare ignorer det (eller ret det selv til, så det kan
> bruges).
> Det er vigtigere at sørge for, at de tekniske emner i bogen er gode.

Jeg synes det er fint at du har rettet det - det kommer
netop med i den "release" som kommer om lidt.

So, if anybody wants to have hardware sent to them: don't call me, but
instead write your own unix operating system.  It has worked every
time for me. (Linus Torvalds)

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:47 CEST [an error occurred while processing this directive]