Re: [BOG] Pentium IV != Itanium

--- "Peter Seidler" <sslug@sslug>
> wrote:
>
>Peter Toft <sslug@sslug> skrev i en
>nyhedsmeddelelse:sslug@sslug
>
>Der står også "...Selv den specielle Crusoe-processor er med..."
>
>Er det ikke noget pladder? Kernen understøtter ikke specielt nogen
>Crusoe processor,
> da disse har et lukket instruktionssæt. Linux
>kan bare køre på Crusoe fordi den emulerer (eller noget tilsvarende)
>x86 instruktionssættet.

Crusoe-processoren er i hvert fald nævnt på linje med andre x86-agtige processorer i konfigurationsmenuen. Og så vidt jeg husker kom citatet fra en kontekst hvor det netop blev beskrevet, hvilke x86-agtige processorer der er understøttet. Så der er ikke noget galt med citatet.

At der så tilsyneladende ikke er tale om en 'fuld' port er så noget andet.

==
  Erik Søe Sørensen [erik(ad)Mail(dot)Nu]

  `/usr/games/fortune`

Get Your Own .NU Web Address Now! ---> http://WWW.NUNAMES.NU

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:47 CEST [an error occurred while processing this directive]