Re: [BOG] devfs

On Wed, 23 May 2001, Rasmus Laursen wrote:

> Den er her:
>
>  http://ralles.adsl.dk/min/devfs-sgml/devfs.sgml
>
> Jeg har åbenbart ikke lært nok DocBook...:(.....jeg
> får en fejl for hver "tag". er der en der kan
> overskue hvilke(n) tag der mangler?

Læs evt. Docbook bogen
www.sslug.dk/linuxbog/docbook/bog.

Jeg har rettet det hele igennem - det skal siges at du
har gjort en meget fin indsats - det var NEMT at rette
til, når du er så tæt på.

Fejl inkluderer:

<title>Hvad er Devfs</title>
<para>
tekst.....

Du mangler en <sect1> eller <sect2> eller ... foran
<title> - tilsvarende til slut.

-------------

Du bruger ofte <filename class=directory>/dev</filename>.
Jeg bruger blot <filename>/dev</filename> - måske er
der en forskel - tror det ikke.

-------------

Du starter med

<sect1 id="devfs">
       <title>Devfs</title>
    </bookinfo>

- hvis du selv skal kunne oversætte det, så skal du nok
starte med noget mere
<!doctype book PUBLIC "-//OASIS//DTD DocBook V3.1//EN" []>
<book>

Stor tak - afsnittet er inde i admin-bogen nu under
kerne-kapitlet.

Til jer andre - korrektur :-)))

So, if anybody wants to have hardware sent to them: don't call me, but
instead write your own unix operating system.  It has worked every
time for me. (Linus Torvalds)

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:47 CEST [an error occurred while processing this directive]