Re: [BOG] devfs

Hej igen

ja, så har jeg lært lidt DocBook...:) så nu er der en opdateret version
her:
http://ralles.adsl.dk/min/devfs-sgml/devfs.html

den skal nok lige pudses lidt af.

btw: er der en der kender et godt link til generel/performance info om
inoder?

jeg har ikke rigtigt fået svar, så jeg spørger lige lidt mere direkte: er
det noget der er interessant nok til at komme i bogen?

kig på den ....og lad mig høre....

--Ralle

Rasmus Laursen wrote:

> Hej
>
> Jeg har skrevet noget om devfs. Jeg håber ikke at det er helt
> ubrugeligt.
> Det er ikke helt færdigt endnu, mht. korrektur & layout. Men ellers er
> alt det i som jeg har at sige. Beklager, men det er i html og ikke
> DocBook.....jeg har ikke lært det endnu.:(
> Kan nogen hjælpe med at konvertere?
>
> http://ralles.adsl.dk/min/devfs1.htm
>
> modtager gerne ris og ros fra jer.
>
> -Ralle
>
> sslug-bog: mail nr. 1417 - Se http://cvs.sslug.dk/linuxbog

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:47 CEST [an error occurred while processing this directive]