Re: [BOG] devfs

Du forklarer så fint linien
[ -e /dev/.devfsd -a -x /sbin/devfsd ] && /sbin/devfsd /dev

Som siger <snip>

Kunne du ikke gøre ligeså om
if [ -z "$DEVICE" ]; then
     DEVICE="/dev/mouse"
fi

Det ville for mig sætte prikken over i'et. Hvis man virkeligt kan reducere
antallet af inodes så meget, må det da være til at mærke på ydelsen.

"Rasmus Laursen" <sslug@sslug> wrote in message
> Hej
>
> Jeg har skrevet noget om devfs. Jeg håber ikke at det er helt
> ubrugeligt.
> Det er ikke helt færdigt endnu, mht. korrektur & layout. Men ellers er
> alt det i som jeg har at sige. Beklager, men det er i html og ikke
> DocBook.....jeg har ikke lært det endnu.:(
> Kan nogen hjælpe med at konvertere?
>
> http://ralles.adsl.dk/min/devfs1.htm
>
> modtager gerne ris og ros fra jer.
>
> -Ralle
>

> sslug-bog: mail nr. 1417 - Se http://cvs.sslug.dk/linuxbog

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:47 CEST [an error occurred while processing this directive]