Re: [BOG] Re: Leafnode

Koblede telnet til, og tog på arbejde i en lille uges tid. Ved genkomsten
virkede det:))
Min newsserver hedder kun sit IP-nummer, det er jeg helt kold overfor, den
virker!
Gad vide, hvad der skete mens jeg var væk?

Dette indlæg er sendt via min egen Leafnode. Sådan en har jeg aldrig turdet
kaste mig ud i, da jeg hidtil skulle betale efter forbrug. Efter overgang
til flat rate (fast ISDN, jeg bor på landet), er risikoen for fallit p.gr.a.
en hængende forbindelse forsvundet.

Jeg vil prøve at finde ud af, hvad det var jeg ikke kunne finde ud af, og om
det kan formuleres, så det kan hjælpe andre.

(Nu mangler jeg bare at framelde mig diverse maillister. Vi med egen
newsserver har jo ikke det behov ;-)

"Erik Søe Sørensen" <sslug@sslug> wrote in message
> --- "E. Sjørlund" <sslug@sslug>
> Telnet eller telnet til nntp-porten?
>

> ==
>   Erik Søe Sørensen [erik(ad)Mail(dot)Nu]
>
>   `/usr/games/fortune`

> Get Your Own .NU Web Address Now! ---> http://WWW.NUNAMES.NU
>
> sslug-bog: mail nr. 1401 - Se http://cvs.sslug.dk/linuxbog

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:47 CEST [an error occurred while processing this directive]