Re: [MOEDE] BoF emner

Donald:

>   Jeg synes det er en god ide at høre om, hvordan man
> får folk til at programmere til Linux.

Peter og jeg har valgt at sætte en generelt formuleret BoF
om Linux-bøgerne på programmet. Så kan vi se hvilken vej det
lykkes os at dreje den i.

>   Kort sagt tror jeg, at vi må gå i gang med en ny bog
> (eller en ny del af en bog) som handler om
> programmeringsværktøjerne til Linux,

Enig. Jeg opfatter "Programmørens værktøjskasse" som et
vigtigt (kommende) afsnit i den generelle programmeringsbog,
men lad os snakke om det på søndag.

Vis es,

Jacob
--
"We will be restoring normality as soon as we are sure what is normal anyway."

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:47 CEST [an error occurred while processing this directive]