Re: [BOG] Re: Leafnode

Det tillader serveren ikke (telnet altså).
Men den news-server må da hedde et eller andet, som man har skrevet et eller
andet sted. Jeg kan bare ikke finde det.
Der er dokumenteret en masse om hvordan man får Leafnode til at hente og
mikse nyhedsgrupper. Det virker fint, jeg har omkring 1323KB interessante
nyhedsgrupper fra hhv. news.inet.tele.dk og nesw.sslug.dk. Jeg kan bare ikke
komme i kontakt med dem:(

Det jeg efterlyser er, at en eller anden venlig sjæl skriver et afsnit om
hvad der ellers skal være på plads, og hvordan man kan få det på plads, evt.
blot ref. til andre sider i bogen.

"Arne Jørgensen" <sslug@sslug> wrote in message

> telnet news nntp ?
>
>        /arne
> --
> stud. scient. Arne Jørgensen
> Børglumvej 2, v. 351, 8240 Risskov
> tlf: 89 37 93 51, mobil: 21 65 01 13
> e-post: sslug@sslug, http://www.daimi.au.dk/~arne/
>
> sslug-bog: mail nr. 1397 - Se http://cvs.sslug.dk/linuxbog

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:47 CEST [an error occurred while processing this directive]