Re: [BOG] Leafnode

"Carsten Svaneborg" <sslug@sslug> wrote in message
news:sslug@sslug

> Virker
> /etc/init.d/inetd restart?
>
> Så vidt jeg husker så siger FSH (FHS?) at init.d skal ligge i
> /etc
>
> For RH 6.2 og ældre ligger det forkert ifht. FHS.
>
> Gid en BW hade Linux distributioner der ikke ligger filerne
> de rigtige steder!!

/etc/rc.d/init.d/inetd restart virker
mens
/etc/rc.d/init.d/inet restart
ikke giver mening, da der ikke er noget der hedder inet (uden sidste d).
SuSE lægger i virkeligheden det hele under /sbin/init.d, men har lagt link
ind under /etc for at fjolser som mig kan finde dem. Den side af sagen er
fin nok.

Det giver mig nu stadig ikke noget om, hvordan jeg finder min newsserver i
IE. Hvad hedder bæstet? Hvad mere skal der til for at få adgang?

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:47 CEST [an error occurred while processing this directive]